sunnuntai 8. syyskuuta 2013

ÅLANDSCYKLING

Ihan mahtavaa olla taas kotona! Mä oon kirjaimellisesti niin VÄSYNYT!!! Rankka viikko takana, varsinkin tää viikonloppu kun oltiin Syndalenissa turvallisuuskurssilla. Siittä myöhemmin:) Mutta ajattelin kertoo vähän millasta meillä oli Ahvenanmaalla:) Elikkäs tää oli koulun järjestämä pyöräilykurssi, yhteensä  matkaa oli 160 km pyörän selässä. Matka alko la su välisenä yönä, lähdettiin 5.30 koululta ja heräsin 4 pakkaamaan, syystä että en jaksanu tehdä sitä la päivällä-.- Noh olin tullu kotio yöllä joskus lähemmäs kahta joten nukuin sen 2 h. Ja huhhei kuinka poikki olin.

Vähän olin rappiolla kello 5:D
 Lähettiin bussilla Turkuun ja satamassa noustiin laivaan pyörillä.
 Matka alko ja ensimmäisenä päivänä pyöräiltiin 35 km.
 Pojat vuorottelin vetämään ''kärryä'' pyörän perässä jossa oli 3 ihmisen kamat. Vuorossa oli Valtsu:) Vieressä Juttis:)
 Ttyttöset rakkaat<3 Ja Otto kurkkimassa:D
 Santeri<3
 Tehtiin ensimmäinen lounas trangnioilla.
 Ihan huippu hyvää pastaa:P
 Illalla saatiin Ahvemaanpannukakkua:) Nami!
 Ensimmäinen yö vietettiin naisen luona joka majotti ihmisiä. Tytöt nukkui vanhassa leipomotalossa ihan päärakennuksen vieressä. Pojat taas nukkui päärakennuksessa jota kutsuttiin kummitustaloksi. Kai siellä kuulemma vähän kummitteli:D Ei me tytötkään ihan rauhassa nukuttu kun pelotti ihan pirusti. Valot oli päällä koko yön:D Aamulla meille oltiin katettu ihana aamiainen:)
 Upeita maisemia
 Nuudelit oli aika yleinen ruoka matkalla:D
 Tässä tilanteessa tuli naurettua ja kovaa!!! Tässä siis tapahtui niin että Tommy kiilas tahalteen ihan vähäsen Kallea jolla sattumoisin oli sillon se kyseinen kärry perässä. No siittä sitten se kärry valu ojaan ja Kalle kaatu pyörällä tielle. Jouduin siinä sitten tekeen äkkiväistymisen ja siittä sitten tuli Laura kylkeen ja me molemmat kaaduttiin:D Meitä oli siinä 3 maassa räkättämässä, onneks vauhti ei ollut kova joten mitään vahinkoja ei sattunut:) Pieni kuhmu ja ruhje mulla vielä löytyy säärestä, mutta se ei mitään haittaa.
 Oltiin myös muutaman kanssa melomassa, kuvassa Jossu<3
 Käytiin lähes koko porukalla syömässä leirintäalueen lähellä olevassa ravintolassa:)
 Heiteltiin porukalla frisbiitä
 Hypättiin kylmään veteeen Oton kanssa vaikka miten monta kertaa jotta saatais hyvvä kuva:D Ei me tässäkään kyllä olla ees molemmat ilmassa:D
 Ja taas pyörän selässä!
 Käytiin Pommernissa, satamassa sijaitsevassa isossa veneessä. Kuvassa ihana Jutta<3
Laivamatka takaisin Turkuun alko kivalla bufeella:D Ja siittä tax freen kautta hytteihin:D Tax freessä törmättiin MICHAEL MONROEHIN!!!! Loppuilta menikin hauskan pidon yhteydessä!:D Bussimatka Tampereelle oli tosi riemuisa ja luokkahenki nousi monta monta astetta:) Kiitos ihanasta onnistuneesta matkasta kaikille ihanille luokalaisille<3